[Csaladtortenet 2] Ungvári Margit

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2023. Ápr. 9., V, 13:29:21 CEST

Kedves János!

Nem tudom, honnan származik az az információ, hogy Unghváry Ottó 20 év
körüli lett volna 1897-ben. Arcanumon olvasott hírek, cikkek szerint :
- 1876-ban nagymóni (máshol nagy-móni) Unghváry Ottó hadnaggyá lett
kinevezve (hadapród tiszthelyettes volt addig - Budapesti Közlöny
1876-05-27)
- 1882-ben Nagyváradon feleségül veszi Lakatos Amália kisasszonyt
(Fővárosi Lapok 1882-03-31)
- 1900-ban nyugdíjazzák rokkantság miatt
- 1910.05.10-én Budapesten, 61 éves korában meghalt (itt nagymóni és
szakácsi előnévvel  írják).
Halálozási ideje és életkora szerint 1849 körül születhetett! A halotti
bejegyzés talán több választ ad a rokoni kapcsolatra.
Üdv,
Lengyel Gabi