[Csaladtortenet 2] Ungvári Margit

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2023. Ápr. 10., H, 16:35:51 CEST

Nem sikerült megtudnom, hogy rokon-e, vagy névrokon. Nagymóni családnak
nyoma nincs, az én rokonságom a rettegi Ungvári. Ha van is rokonság, az
a múlt ködébe vész. Töttösinél is csak felsorolás formájában szerepel.
Ottó életkorát, mint elképzelhető minimumot említettem.

Az Általad küldött adatokat köszönöm, nekem nem sikerült; pedig
végignéztem az adtplusz adatait.

Marad az ügy az érdekességek között.   Üdvözlettel  János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása