[Csaladtortenet 2] [MACSE: 27925] Szamossályi Ballák

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2023. Ápr. 11., K, 22:45:50 CEST

Szuper, hogy Nagygécz fel van dolgozva. Egy problémát látok: ha Szabó
Amália 1876-ban született, akkor nem igen szülhetett 1885-ben. Szóba
jöhető  idősebb Szabó Amáliát nem leltem Nagygéczen.
Van egy olyan gyanúm, hogy a származási helyek (Amália esetében
Nagygécz, Balla Lajos esetében Sályi) nem feltétlenül a születési helyet
jelölik, hanem esetleg az előző lakhelyüket. Saccolt születési idő
alapján Sályiban valóban a Balla András-Vég Erzsébet szülők Lajos nevű
fiai jöhetnének szóba, azonban az 1855-ös születésű 1858-ban, az
1860-ban született iker 1860-ban meghalt.
Esetleg a halotti bejegyzésük segítene, de az sem biztosan.
Üdv,
L.Gabi