[Csaladtortenet 2] Anyuka nevén keresztelve

Horváth Péter elar74 at yahoo.com
2023. Ápr. 13., Cs, 15:58:51 CEST

Sziasztok
Adott egy Kovács István, akiről tudtam, hogy mikor házasodott és halt meg. Kovács István - Szepesi Mária a katolikus szülők. Apuka az 1850-es házasságiban, katona volthttps://www.familysearch.org/tree/person/details/LT12-Y4SEzek alapján 1851 a születési dátum - Mád-Zemplén megyeEz találtam a református könyvben:https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:V54N-F23 Szepesi István, anyuka Mária, Gömör - Kálosa falu lakója.

Utána lett jópár testvér is.https://www.familysearch.org/tree/person/details/LT12-BHQ

Kálosa és környéke.
A kérdésem: Gondolom a helyes Istvánt találtam meg? De miért Mádon a református könyvbe lett beleírva, apa nélkül?

Köszönöm: Péter