[Csaladtortenet 2] Anyuka nevén keresztelve

Horváth Péter elar74 at yahoo.com
2023. Ápr. 13., Cs, 16:47:03 CEST

 Anna. Megőrülök a yahoo-s címemtől, vagy nem tudom mi okozza, hogy ilyen módon küldi el a levelem. :) Jól volt megadva a link, csak valamiért nem érzékeli az ENTER gombot illetve, hogy új sorba van írva a következő mondat. Így egybefűzte a linket a következő szóval.
De egyébként elírtam :)
Tehát Kovács István (felesége Barna Ilona) sz. 1851 , házasodott 1880 https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSV4-RXCJ Ebben van a katonaság
Szülei: Kovács István - Szepesi Mária - házasság 1850
De elvileg mindenhol beletettem a forrásokat az FS adatlapokon
Péter