[Csaladtortenet 2] Óbecse Csath család keresése

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2023. Ápr. 24., H, 19:16:30 CEST

Kedves Lajos !
A vezetéknév írásokban, főleg kb. 60-100 évvel régebbieknél lehetnek
eltérések. Elképzelhető pl, hogy
a Csath-al egy gyökerűek a Csát(h)ok. Évtizedekkel ezelőtt Csát(h?) nevű
ismerősömnek Bácsalmáson
(Szabadkához viszonylag közel van) éltek rokonai.
Üdv.: Á.

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. ápr. 24.,
H, 14:23):