[Csaladtortenet 2] Kérdés

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2023. Ápr. 26., Sze, 16:28:20 CEST

Kedves József!
Gondolom a halálozást keresed. Több oka is lehet, de mivel nem írtál
konkrétumot, csak találgatni tudok (eltekintve attól, hogy esetleg Te
valamit pontatlanul tudsz):
- 1975 után halt meg? (1975 előtti halálozások nincsenek fenn)
- elírhatták a halotti anyakönyvben a nevet (ékezet hiánya vagy jelenléte,
i-y, ts-cs, rövid-hosszú ékezet stb.)
- második keresztnév szerepeltetése vagy nem
- más keresztnevet használt a mindennapokban, mint ami a hivatalos.
- (biztos lehet még más oka is)
Üdv,
Anna

József Krenkó <krenko.jozsef at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. ápr. 26.,