[Csaladtortenet 2] Baktakék (ma Alsófüged) keresés

Deáki Lajos Dávid deakilajos at gmail.com
2023. Aug. 2., Sze, 13:42:19 CEST

Kedves Lista!

Az egyik ősöm, Taksás János 1832. 05. 08-án született Baktakéken, ami ma
Alsófüged. Ő és a szülei görögkatolikus ruszinok voltak, Taksás András és
Szobata (néhol Szobota) Anna. 1824. 02. 15-én esküdtek meg, szintén
Baktakéken.

A házassági bejegyzésben azonban nem lett feltüntetve a szülők neve és
sajnos itt megakadtam, eredménytelen volt a keresés. Ha valaki tud esetleg
segíteni a szüleik, vagy akár nagyszüleik nevének feltérképezésében, azt
nagyon megköszönöm!

Baráti üdvözlettel,
Lajos