[Csaladtortenet 2] Donhoffer Szilárd házassági bejegyzése

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2023. Aug. 15., K, 17:57:42 CEST

Szerepel nálam, de nem vérrokon. Egy Mojisovics-lány örökbe fogadta a
nagyapját. És, hogy ne legyen egyszerű, ez  család az, amely felvette az
Ősz nevet. – De nem mindegyik.  Megpróbálom kibogozni. Köszönet, hogy
felhívtad rá a figyelmemet, mert épp a névváltoztatás miatt néhányan
duplikátként szerepelnek. Üdvözlettel  János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása