[Csaladtortenet 2] FS tagok letiltása

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2023. Dec. 1., P, 10:02:15 CET

Kedves Lista!

Babcsányi Judittól hallottam, hogy lehet valahogy jelezni a FS-nek, ha
valaki nagyon kéretlenül belenyúl a családfába és butaságokat csinál benne
a kérés ellenére is. L.Fazakas nevű felhasználó már többször is kiborított
engem és gondolom nem csak engem, hanem sokunkat. Állandó mániája a
családnév és a keresztnév külföldi sorrendre való átállítása, a települések
mai elnevezése stb. Sokszor jeleztem neki, hogy Magyarországon élt magyar
embereknél ennek nincs létjogosultsága, amire a reakciója az volt, hogy a
külföldön élők nem értik a mi névadási szokásunkat, zavarhatja őket. Erre
jeleztem, hogy szerintem, ha valaki külföldről magyarokat kutat, annak
úgyis meg kell tanulnia ezt a szokást, a régi anyakönyveket azok kedvéért
sem írják majd át.
Hol tudjuk jelezni a FS-nek, hogy tegyen valamit a felhasználó ellen?

Köszönöm és üdv,
Balázs