[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Nagy Balázs nbal5406 at gmail.com
2023. Dec. 1., P, 12:33:28 CET

Tisztelet Listatársak!

Látom megint előjött a családfa javítás kérdése.

Elárulom én több ezer nevet írtam át a magyar helyesírás szabályai szerint.
Az én elvem az aki magyarország területén született (függetlenül attól,
hogy milyen nemzetiségű) annak *magyarul kell leírni a nevét.* Ezt kell
megértetni azzal aki visszaírja!
Engem az is zavar, ha egy családfán az egyik keresztnév latinul a másik
magyarul van írva. itt már elnézőbb vagyok , de legalább egy családon belül
legyen egységes. Sokszor nem tudom mi tévő legyek az Örzse meg rövidített
és hasonló nevekkel is!
Ugyanígy nem tetszik ha a dátum fordítva van és ami a legjobban kiakaszt ha
pl. egy felvidéken született emberhez szlovákia, csehszlovákia van írva!
Ezért én már kaptam hideget-meleget.. Jó volna ezt leírni valahol, legyenek
egységesen a nevek, helyek!
Azok akik meg "hazajárnak" külföldről és a kutyabőrt keresik ( mert ebből
is sokan vannak) azokkal nem foglalkozom!

Nagy Balázs