[Csaladtortenet 2] Látom rendesen belenyúltam a darázsfészekbe!!

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Dec. 1., P, 18:49:32 CET

Ez most csak az aktuális szabályzás, a korábbiakat nem ástam elő, viszont a
19-20. században, a "bediktálások korában" biztosan sokkal lazábban
kezelték az egészet. (Erre akartam utalni a Viktor-Győző kettősségre
ugyanazon személy esetében.) Balázs érvelésében nekem az a visszás, hogy
elutasítja a latin neveket a latin nyelvű anyakönyvezés időszakából, de
amint átváltottak magyar nyelvre, már magyarnak tekint mindenkit, mert úgy
szerepel az anyakönyvben...

Amrein Ilona <amrein.ilona at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2023. dec. 1.,
P, 18:44):