[Csaladtortenet 2] Pelsőczi család

Rudolf Hrestyák hr.hresi at gmail.com
2023. Dec. 7., Cs, 11:44:03 CET

Tisztelt tagság.

Kutatás során a fent említett családba botlottam bele, két ágról is.
Ezeken a településeken találkoztam már a névvel: Ajak, Pátroha, Kisvárda,
Fényeslitke, Komoró, Döge.

Az egyik ág egy bizonyos Pelsőczi Menyhért, aki 1845-ben Pátrohán
házasodik. Fényeslitkeinek írják de ott abban az idő intervallumban nincs
Pelsőczi kereszteles Menyhért névvel.
(link a Pátrohai házassága)

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9392-9DCR-Y?i=373&cc=1858355

Másik ág Szathmári-Pelsőczi, ők Ajakiak ahogy eddig láttam.
Ő hozzájuk inkább a Nemeséggel kapcsolatos dolgok érdekelnének.
Az fs Szatmár megye nemesi iratok közt szűkszavúság van, de kb ennyi van
Kempelennél is.

Tippeket ötleteket várok, hogy merre kutakodjak még P. Menyhért után.

Üdvözlettel
Hrestyák Rudolf