[Csaladtortenet 2] Badics Katalin fia

Marót János marot.janos at gmail.com
2023. Dec. 10., V, 12:46:06 CET

Kedves Kutatótársak!

Badics Katalinnak 1893.június 9-én született egy László nevű fia
Kömlődön. A gyermek törvénytelennek született, mert a vér szerinti apa
(Pázmándy Géza) csak 1904-ben vette feleségül az anyát és vette nevére a
gyermeket. A születési dátum a Pázmándy László halotti anyakönyvéből
van. Az anya római katolikus vallású.
A gyermek születési anyakönyvét nem találom, Kömlődön nem volt rk.
anyakönyvezés.
Pár környékbeli település pl. Környe anyakönyveit átnéztem, de
eredménytelenül.
Van valakinek ötlete, hogy hol keressem?
Még két gyermek született törvénytelenül:Katalin 1881.12.30. és Pál 1891
(a halotti akv.-ből számított)

Köszönettel: Marót János