[Csaladtortenet 2] Hunyady Lászlótól / Kellemes Ünnepeket

Hunyady László hunyady3 at gmail.com
2023. Dec. 23., Szo, 13:59:58 CET

*Kedves Családfakutatók*!*
*
*Minden kedves listatagnak Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és boldog Új
Esztendőt kívánok!*

Pár hét óta az erdélyi szász őseim után kutatok. Brassóban élek az
1700-as évek elején. Kutatásaim során kiderült, hogy vagy tíz éve tagja
vagyok az Erélyi Szászok Egyesületének (Genealogie der Siebenbürger
Sachsen).
Mikor a UPC-ből Vodafon lett örökre elvesztettem az egyik napról a
másikra a chello.hu levelezésemet és ezzel sok levelező partneremet, így
ezt az Egyesületet is.
Hasonlóképen hozzánk ők is indexelnek Erdélyben, de csak a szász
helységek anyakönyveit. Ha valakinek erdélyi szász ősei vannak
bizalommal forduljon hozzám megpróbálok segíteni.
üdvözlettel,
Hunyady László

**