[Csaladtortenet 2] amerikai cikk genealógiai dokumentumok

szael szaeltan at gmail.com
2023. Dec. 28., Cs, 10:41:14 CET

Jól értem, hogy azért pereltek be államokat és városokat Amerikában, mert
nem volt digitalizálva minden?!
Nekem ez nem pozitívumnak tűnik, meg igazságosságnak, meg jogrendnek.
Eleve át kellene gondolni azt is, hogy mindenkinek joga van-e minden
információhoz, akkor is, ha ő úgy értelmezi, ahogy akarja!
Azért ennek a nagy szabadságban ára is van!
Előd

Klára Majoros <majoros at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2023. dec. 28., Cs,
0:21):