[Csaladtortenet 2] Fwd: [MACSE: 29031] ingyenes kutatási lehetőség

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2023. Dec. 29., P, 11:26:56 CET

Kaptam továbbküldöm:
=============
Talán többeket érdekel, hogy az Alföldi Szlovákság Genealógiai Kutatásáért
Egyesület (Združenie pre genealogický výskum dolnozemských Slovákov)
december 31-éig lehetőséget biztosít regisztráció és díjfizetés nélküli
kutatásra adatbázisukban.
Bár egy szűk földrajzi területen dolgoznak (elsősorban az Alföld szlovákok
lakta területén), de feldolgozásaikban úgymond a bölcsőtől a sírig
igyekeznek nyomon követni az ősöket, beleértve a családi kapcsolatokat,
sírköveket stb.

Az egyesület URL-je:
http://www.genealogiadolnozemskychslovakov.eu/index.php/hu/
Ahogy írtam, most nem szükséges regisztrálni, rögtön az "anyakönyvek"
menüre lépve lehet neveket keresni.

Ez pedig közvetlenül az anyakönyvi keresésekhez:
(Nekem kissé nehézkes a keresés, és a nyelvek is eléggé keverednek, de
sokmindent lehet találni.)
http://www.genealogiadolnozemskychslovakov.eu/index.php/hu/matriky-hu/dolnozemske-matriky-hu

Üdv,
Anna