[Csaladtortenet 2] MyHeritage családfa

Dániel Daróczi danidaroczi1 at gmail.com
2023. Feb. 2., Cs, 14:08:32 CET

Kedves Tagok

Segítségeteket kérném a tárgyban jelzett családfa készítésben. Történt
ugyanis, hogy üknagyanyám adatát akartam bevinni, majd elmenteni, de vmi
furcsa oknál fogva nem akarta elmenteni. Ugyani a családfa szoftver szerint
"A halál dátumának a születési dátumnál későbbinek kell lenni" Igen ám de
én a születési dátumot 1869.ápr.17 írtam be és a halálhoz meg 1946.jan.29
Most komolyan? Nem veszi észre hogy ez egy későbbi dátum amikor meghalt?
Találkozott már vki ennel az anomáliával? Van vkinek ötlete, hogy mit tudok
tenni? Sajnos sehogy nem engedi elmenteni az adatot 😡😡😡😡😡

köszönöm a segítséget

Dani