[Csaladtortenet 2] adt arcanum

Dániel Daróczi danidaroczi1 at gmail.com
2023. Feb. 4., Szo, 12:39:37 CET

Köszönöm szépen mindenkinek aki segített. Úgy tűnik ezen infó alapján
találtam még egy gyermeket Giffel Vendel és Huba Veronika házasságából aki
Giffel Géza néven született 1919ben sajnos több infót nem tudok, mivel a
VI.ker.i születési csak 1916ig van és a macse sem adott ki több infót róla
🙄😔 esetleg ha vkinek van ötlete az nyugodtan írja meg hátha sikerül róla
még infót találnom. Az biztos h 1943ban még élt és a II.vilaghaborus listán
sem találtam.

Dani

Dániel Daróczi <danidaroczi1 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. febr. 4.,
Szo 12:38):