[Csaladtortenet 2] Angyalföld halotti 1928 ill. kiolvasási segítség

Dániel Daróczi danidaroczi1 at gmail.com
2023. Feb. 5., V, 15:22:34 CET

A VI. Kerületet néztem vagyis a macsen az indexálva van ott nem ad ki
találatot.
Ezt a dátumot is a születési bejegyzésben találtam és feltételezem h a
halaleset időpontja. Csak már az a kérdés h hol lehet megtalálni.

György Négyesi <negyesigy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. febr. 5., Vas
15:19):

> Igazad van vagy VI vagy VII
> Nincs fent az FS-en a halotti???