[Csaladtortenet 2] Szekeresék Bács vármegyei vándorlása...

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Feb. 13., H, 07:13:43 CET

Kedves Kutatótársak!

Ismét belefutottam egy elakadásba, hátha lenne valakinek ötlete a
folytatásra.
Szekeres Mátyásnak és Horváth Erzsébetnek 1838-1857 között 8 gyermekét
találtam meg 3 település anyakönyveiben: Regőce, Madaras, Őrszállás. A
dátumok alapján még lehetséges, hogy 1-2 gyermek "megbújik" valahol, vagy
volt még idősebb/fiatalabb testvér is.
Ennek alapján kerestem a házasságukat mindhárom településen 1832-1838
között, de nem találtam, illetve a halálozásukat sem leltem meg Őrszálláson
(ahol az utolsó gyermek született) 1857-1895 között.
Megnéztem index keresés után, az adott településeken éltek-e még
Szekeresek, de egyik apát vagy anyát sem tudtam ehhez a családhoz kötni.
Szóval lehetséges, hogy Őrszállásról is továbbálltak. A foglalkozásuk nem
derült ki a keresztelési bejegyzésekből, így azon nem tudok elindulni.

Kérdésem az lenne, hogy hogyan vagy merre lenne érdemes még keresni őket,
esetleg ismerősek-e valakinek ezek a rendkívül ritka nevek a környékről? :D

Előre is köszönöm a tippeket!

Üdv:
Peti

--