[Csaladtortenet 2] névkeveredés, zűrzavar, segítségkérés

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2023. Feb. 15., Sze, 18:31:55 CET

Kedves Lista!

Kaptam olyan valaszt, hogy kicsit tomeny az informaciomennyiseg, amit
irtam. Valoban az, eleg bonyolult az egesz. A lenyeg hogy elkepzelesem
szerint a csaladnev eredetileg Blas vagy esetleg Blaskovics volt, de a
csaladfot maskepp Szegonek neveztek. A pap pedig a Blas nevvel nehezen
birkozott meg es sokszor sikerult Balazst vagy akar Palastit hallania bele.

Ha van esetleg kerdes, szivesen pontositom :)

Balazs

Balázs Karsai <karsaibalazs.1982 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. febr.
15., Sze 10:48):