[Csaladtortenet 2] Myheritage- Kappeller család

Kurucz Dániel dani7734 at freemail.hu
2023. Feb. 22., Sze, 15:25:46 CET

Kedves Kutatók!Ha esetleg valakinek van Myheritage hozzáférése, vetne egy pillantást a fent említett Kappeller családra? Találtam két "web site"-ot, ahol az én rokonaim családfája szerepel, az egyik helyen még fotók is vannak. Kucsay József és Veress Petra dokumentálták őket. A házaspár: Kappeller Henrik és Heberling Katalin. A mi családunk csak 6 gyermekről tud, itt viszont 7 van felsorolva, és érdekelne, ki a hetedik. Illetve, akad nálam is régi fotó, talán olyan is, ami náluk nincs fent, és azt is szívesen megosztanám velük, ha ez lehetséges, nem tudom.Megköszönöm, ha valaki elküldi nekem, ami fent van erről a családrészemről. Sikeres kutatást kívánok mindenkinek!Üdv: Dani