[Csaladtortenet 2] Kiolvasás kérése

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2023. Feb. 24., P, 21:15:58 CET

Kedves Erzsébet !
A lényeg: Joannes Monté (eskető pap neve) - háromszor hirdetve:
Adam Metzing nőtlen, devecseri (ma Pécsdevecser-Baranya vm.), 20 éves és
Eva- elhunyt Joannis Ehwald özvegye, 23 éves kassai (ma Kiskassa-Baranya
vm.)
Előttünk, mint tanúk: Joanne Hornung, Casparo Hoffmann devecseri(ek ?),
             Henrico Krauss kisbudméri.
Valamikor kutattam Újpetre anyakönyveit, 1770-es években Schwarz ősöm két
gyereke keresztelése van itt bejegyezve.
Üdv.: Ákos

Erzsébet Aranyos <ae.gyongyi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. febr. 24.,
P, 18:13):