[Csaladtortenet 2] kibetűzés

Boglárka Keppinger keppingerb at gmail.com
2023. Feb. 27., H, 15:22:23 CET

Igen, látom, bocsánat, a sor eleji betűket, még ilyen vegyes anyakönyvvel
nem találkoztam...   Mindig tanulunk valami újat :)
Akkor az életkorának kellene lennie, de nem tudom kiolvasni sajnos...
 lehetne mensis azaz hónap, máshol látom annorum, azaz éves, a másik
oldalon ott egy 104 éves :)

Pasa István <pasapista at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. febr. 27., H,
15:14):