[Csaladtortenet 2] Hogy működik a FS algoritmus?

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Feb. 28., K, 14:37:58 CET

Kedves Kutatótársak!

Ismeri valaki mélyrehatóbban a FS lelki világát? Az alábbi jelenséggel
szembesültem. MACSE index adatbázisban megtaláltam egy halálozást, a linkre
kattintva látszott, hogy az érintett anyakönyv indexelve van.

A kérdéses bejegyzésre mutató link:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:6JY1-B6H2

Az érdekes az, hogy a FS Feljegyzések keresésekor (a szülők nevével
keresve) nem adta ki ezt a találatot és az érintett személyek FS profilján
sem jelent meg a "kék ikon", ami jelezni szokta, ha van kapcsolódó
bejegyzés az adatbázisban.

A kérdés inkább költői, de havalakinek mégis lenne rá releváns válasza, ne
tartsa magában! :D Sokat segítene - talán nem csak nekem - a hatékonyabb
keresésben.

Üdv:
Peti

--