[Csaladtortenet 2] Hogy működik a FS algoritmus?

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Feb. 28., K, 15:35:08 CET

Kedves Juli!

Valóban, a keresési technikám volt "rossz", én úgy kerestem, hogy név:
Talabér J*, házastárs neve: Farkas (keresztnév nélkül). Azt hittem, így
kiadja a kérdéses bejegyzést is, hiszen házasságot is kiad, ahol ez a
szülőpár szerepel.

Igazából a "kék ikonos" kérdés már régebb óta érdekel... :D

Üdv:
Peti

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. febr. 28.,
K 15:16):