[Csaladtortenet 2] Píla

Dániel Daróczi danidaroczi1 at gmail.com
2023. Jan. 1., V, 14:42:23 CET

Kedves Pista

Köszönöm szépen a választ és az excel táblázatot.
Igen, tudom, hogy csak az egyházi anyakönyveket fényképezték le és ezek
elérhetőek.
Amit küldtél linket, az valószínűleg nem az a Píla, bár sajnos igazolni nem
tudom, mivel pont az az év hiányzik a házasságnál, ami alapján le tudtam
volna ellenőrizni. 1830-1831.
A táblázatban Píla (Dóczyfűrésze) sajnos nincs benne, vagy is a link az
anyakönyvek elérhetőségénél. Azért erre a Pílára gondoltam, mert közel van
Vihnyéhez.
Mivel keresem (Kiffel) Giff(e)l János és Schvartz Katalin házasságiját. Ami
1829.nov. és 1931.szep. közt lehetett. Itt János özvegy volt Katalinnak meg
az első házassága.
Pila mint település Katalin második házassági bejegyzésében szerepel, mint
származási hely. Mégpedig 1838.nov.25. Vihnyén. János is ott született és
halt meg. Ezért gondoltam, hogy Doczyfűrésze lesz az a település.
De sajnos nincs fent :(

üdv Dani