[Csaladtortenet 2] Halálozási adatok

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Jan. 2., H, 14:53:34 CET

Kedves János!

Ezen az oldalon van erre lehetőség: https://mo.hu/elhunyt_lekerdezes

A születési dátumot mindenképp napra pontosan kell megadni. A többi nem
ismert adat szabadon "kipontozható", azaz ha két pontot (..) írunk a
mezőkbe, lefut a keresés.

Korlátai, amiket ismerek:
- csak 1975 utáni halálozásokat tartalmaz
- nagyon érzékeny a karakterekre, nem mindegy, hogy Szabó vagy Szabo
- ha kettős keresztneve van a keresett személynek, akkor ad csak találatot,
ha úgy írod be, ahogy a rendszerben szerepel (van, hogy mindkettőt beírták,
volt, hogy az egyik elmaradt)
- csak akkor ad ki találatot, ha a bevitt adatokkal egyetlen személyt
azonosít a rendszerben (szóval ha mondjuk csak a keresett személy
vezetéknevét írod be a születési dátum mellett, könnyen lehet, hogy azért
nem ad találatot, mert több személyt is azonosít)
- a "kipontozott" adatokat nem fogja megmutatni a rendszer, csak a
halálozási dátumot, illetve frissebb eseményeknél.a helyét is kiírja

Van egy lelki világa, érdemes már ismert adatok keresésével kiismerni a
rendszert.

Üdv:
Peti

Marót János <marot.janos at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. jan. 2., H