[Csaladtortenet 2] Lomitscka

Tamás Deák tamas.deak at gmail.com
2023. Jan. 6., P, 20:41:05 CET

kedves Teréz,

az actapublikát borzasztóan megmarhították és szétátalakították. Itt lehet
az esetleges meglévő régi linket átalakítani működőre:

https://www.mza.cz/actapublica/matrika/hledani?&lang=en

és ez a lehetőség nem régóta van. Nem imádság szaladt ki a számon amikor
láttam hogy tönkre van téve az egész kutatásom. Valószínűleg nem voltam
egyedül, ezért csinálták ezt a konvertert.