[Csaladtortenet 2] Schlüssenfeld, Bajorország

Juhász Piroska jpiroska78 at gmail.com
2023. Jan. 9., H, 10:21:25 CET

Kedves Péter!

Most látom csak a leveled, nekem is Elekről származnak az őseim apukám
ágán. Az ágaim nagy része a németországi Würtemberg tartományból
költözött át szintén az 1730-as években. Az FS-es fent van az összes
Elek római katolikus anyakönyv, visszamenőleg 1734-ig, akkor építették
az első római katolikus templomot ott. Az Arad megyei Elek alatt meg
lehet találni a katalógusban. Vigyázni kell azért, mert nekem is
megvan a géppel írt anyakönyv, de nem minden esetben egyezik az
általam kikutatott, anyakönyvi lapokon megtalált adatokkal. Nekem is
az egyik ősapám anyja Engelhardt, de azzal az ággal teljesen
elakadtam, mert több azonos nevűt is találtam. Küldök linket,
egyeztessünk, hátha többre jutunk.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-FXQP-D
https://www.familysearch.org/search/catalog/results?count=20&placeId=72759&query=%2Bplace%3A%22Hungary%2C%20Arad%2C%20Elek%22&subjectsOpen=475886-50

Üdvözlettel: