[Csaladtortenet 2] Hadtörténet újra

Ágnes László 2010lagi at gmail.com
2023. Jan. 9., H, 18:41:48 CET

Köszönöm, hogy jeleztétek a láthatatlanságot.
Úgy emlékszem jártam már így, a levelezés valamiért nem engedi a beszúrt
képeket.
Most csatolom azt is.
Az eredeti levél:
Kedves Lista!

A múlt héten nagyon hasznos segítséget kaptam egy értelmezésben,
kiolvasásban.
Személyesen meg is köszöntem.
A kapott információk alapján tovább bogarásztam, és persze megint további
kérdésekkel szembesültem.
Végre már be tudom azonosítani az érmek egy részét nagyapám fényképén, de
jó lenne
mindet megfejteni. (Sajnos vele együtt eltűntek.)
A képen gyengén látszanak. DE tudom, hogy
a hozzáértőknek a kitűzés sorrendje is információ, aminek szabálya volt.
Az időrendhez 3 képem van.
A katonai érmék mellett lehet tűzoltósági is, az utolsó kettőn.

Másik kérdésem: Mit jelent az, hogy "emléklappal ellátott százados"?

Köszönettel: László Ágnes

Ezek látszhatnak /sebesülésről én háromról tudok, de lehet csak 1 volt, az
ötös szalagjával találtam csak képet a Wikipédián