[Csaladtortenet 2] Giffel Gyula Kecskemét

Dániel Daróczi danidaroczi1 at gmail.com
2023. Jan. 11., Sze, 10:21:31 CET

Kedves Péter és Boglárka

köszönöm szépen.

Amúgy nem tudtam, hogy az FS-en fent van, mert ott csak 1913-ig mutatta.
Sajnos sokat nem tudok róla, véletlen találtam meg őt. A hungaricanan
egy letartóztatási törzskönyvben, így derült fény, hogy van egy másik
gyerek.
https://archives.hungaricana.hu/hu/lear/Fogoly/131207/view/?bbox=-47%2C-3587%2C5382%2C-1090

minden esetre nagyon köszönöm szépen

Dani