[Csaladtortenet 2] Familysearch központ/ társszervezeti könyvtár

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2023. Jan. 11., Sze, 14:32:23 CET

Rita azt írta, hogy:
> nekem akkor jelenik meg kulcs szimbólum, amikor nem vagyok bejelentkezve az
> oldalra.
Akkor *is*. Filmje válogatja; vannak gyűjtemények (mint például a
német és svájci anyakönyvek jelentős része), amik csak a központokban
vagy könyvtárakban nézhetőek. Ez gyakran azért van, mert máshol
fizetősen elérhetőek (például az Archion-on).

> filmtekercs szimbólum az ami nem nyitható meg, mert ha jól
> emlékszem nincsenek befotózva (ez nem biztos).
Minden film be van fotózva, már több, mint egy éve. Az internetes
hozzáférés teljesen független ettől. Megint gyűjteménye válogatja: az
FS mindig az adatgazdát okolja, amikor filmtekercses valami, de
belejátszik az is, hogy az adatvédelmet és hozzáférést "minden vagy
semmi" alapon alkalmazzák. Ha a filmtekercsen (vagyis manapság a
digitális képcsoportban) van egy kép, ami védett, akkor az egész
film/képcsoport védett.

Juli
/\ /\