[Csaladtortenet 2] több éves keresés

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2023. Jan. 14., Szo, 11:03:05 CET

Kedves Éva,

Esetedben nem segítenek a katonai anyakönyvek, maximum ha a pozsonyi (
https://www.vhu.sk), vagy ha nekik nincs, akkor a prágai cseh katonai
levéltárhoz (https://www.vuapraha.cz/) fordulsz, mivel amikor a keresett
személy katona volt, már rég Csehszlovákia volt a terület, nem a k.u.k.
(ami akkor már nem is volt) vagy a magyar hadsereg volt illetékes, így
Bécsben vagy Budapesten nem lesz róla adat.

Zólyom lakójegyzékét pedig, ha volt ilyen, szintén helyben, a területileg
illetékes levéltárban lehetne kutatni.

Üdv
Krisztián

Lengyel Attiláné <lengyel.attilane.eva at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023.