[Csaladtortenet 2] Langer Miklós

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2023. Jan. 14., Szo, 18:30:30 CET

Köszönöm mindenkinek a válaszokat és segítséget.
Azért kellett volna/kellene a halotti anyakönyve, mert szeretném tudni,
hogy az ő-e az a Langer Miklós, akinek a felesége az a Herz Vera, aki az
eredeti kérdésemben belinkelt Herz Éva gyászjelentésén szerepel. A
gyászjelentésen kívül semmi konkrét nyomom nem volt róluk. A szlovák szál
úgy jön a képbe, hogy Herz Éva a házasságkötésekor csehszlovák állampolgár
volt, egy harmadik testvér, Herz Teréz pedig Prágában ment férjhez és még
1950-ben is Pozsonyban élt. Tehát nagy valószínűséggel Herz Vera is onnan
ismerhette Langer Miklóst.
Kis fenntartással, de egyelőre úgy veszem, hogy igen, a Herz Verához
tartozó Langer Miklós volt az okmányhamisító, aki 1923-ban Poprádon
született és akit 1944-ben meggyilkoltak.
Üdv,
Anna

György Négyesi <negyesigy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. jan. 14.,
Szo, 16:46):