[Csaladtortenet 2] Fs családfa védelem

szael szaeltan at gmail.com
2023. Jan. 17., K, 15:21:00 CET

Kedves Lista!
Úgy tapasztaltam, legtöbben azért mérgesek, mert a belejavító olyan ágakat
csatolt hozzá (esetleg választott le) amelyek a családfa "tulajdonosa"
szerint nem helyesek, nem odavalók.
Ilyenkor mindig elgondolkodom, hogy vajon tényleg nem? Rá lehet ezt mondani
ilyen hamar?
A belejavító miért gondolta, hogy de...?
A nevek sorrendjével kapcsolatba többször olvasom, hogy a javító épp a
rossz sorrendre változtatja (?) - ezt is kétkedéssel kell fogadnom, mert
életszerűtlenül sokszor ez a vád.

üdv, Előd

Istvan Babcsanyi <babciani at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. jan. 17., K,
14:33):