[Csaladtortenet 2] Fs családfa védelem

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Jan. 17., K, 15:56:02 CET

Ráadásul nem is egyszer futottam bele ebbe, viszont a másik esetnél nem
meglévő profilhoz kapcsolódott az illető, hanem megtalált egy gyermeket
adott névvel és automatikusan elfogadta, hogy az az ő felmenője lesz. Oda
volt írva a keresztelési bejegyzéshez, hogy elhunyt (vagy halva született,
már nem emlékszem), de ezzel szemlátomást nem foglalkozott az illető (nem
emlékszem, lehet, hogy latinul volt odaírva). Egy másik "korban lévő" ilyen
nevű gyermek született még a faluban, ükapám nagyanyjának a testvére,
viszont nagyon félre volt indexelve, valószínűleg a gyakorlatlan
felhasználó ezért nem találta meg (ha kereste is egyáltalán). Írtam neki
üzenetet (mert Facebookon is gyakran látom, hogy valaki háborog a javítások
miatt), de a mai napig nem reagált rá, úgyhogy "rendet raktam", ha már
úgyis ezt a családnevet kutatom. :)

Egy kezdő kutató nem biztos, hogy gondol arra, hogy hamarabb elhunyhatott,
akit találatnak vélt, minthogy házasodhatott volna. (Én is estem már ebbe a
hibába). De olyan is van, aki ennél magabiztosabb és a más által megtalált
halálozási adatot kérdőjelezi meg...

Istvan Babcsanyi <babciani at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. jan. 17., K
15:39):