[Csaladtortenet 2] Anyakönyvi letöltés

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2023. Jan. 17., K, 18:02:47 CET

Kedves Tibor,

javaslom elfogadni, hogy nem véletlenül nincs letöltési lehetőség bizonyos
felületeken. Nyilván komoly oka van.
Ha van is ilyen lehetőség, nem javaslom a publikálását se nyilvánosan, se
privátban, mert annak megint az lesz a vége, hogy a jószándék körbejár,
aztán valaki csupán jószándékból nem tudja tartani a ...ját és esetleg a
magyarok megint kapnak egy-két feketepontot, mint ügyeskedők, a rendszert
kijátszani akarók stb. (lásd FS-TOOLS halála - ott is lepcses szájak és a
nyakló nélküli használat tette be a kaput). Én nem szeretném, ha ilyen okok
miatt pl. a magyar IP-kről érkező hozzáférést korlátozná a jogtulajdonos.

Használd a képernyőmentés funkciót, meg esetleg képszerkesztőt, ha össze
akarod illeszteni.
Esetleg egyes konkrét képek esetében lehet, hogy megkeresheted a
tulajdonost, hogy megküldenék-e neked az onminózus képeket (adott esetben
némi díjfizetés ellenében).

Üdv
Krisztián

Tibor Farkas <farkastibor1960 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. jan. 17.,