[Csaladtortenet 2] Vasszilvágy?

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Jan. 22., V, 21:30:34 CET

Kedves Kutatótársak!

Keresek egy házasságot, feltételezéseim szerint Vasszilvágyon köttetett
1801 körül, de nagyon úgy tűnik, hogy 1801-ben nem volt ott házasság. :D
A házas felek: Szabó Ferenc és Bús Rozina. 1804. ápr. 10-én keresztelték
Felső-szilvágyon az első gyermeküket (Erzsébet,
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9Q97-YSBC-SYZ?cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AX8XG-223
az anya neve el van írva).
Bús Rozinát 1774. október 24-én keresztelték (
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-6B9M-VQ?cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AX2ZJ-9MK),
első házassága Salköveskúton köttetett 1796-ban Kondor Jánossal, aki
szintén felső-szilvágyi lakos volt, de 1801-ben elhunyt. 3 gyerekük
született Felső-szilvágyon. Logikusnak tűnt, hogy ezért a második házasság
itt köttessen, de sajnos nem lett meg a bejegyzés. A salfai anyakönyvben
sem találtam. Mást pedig nem tudok logikusan a feleség lakhelyeként
azonosítani, úgyhogy kicsit elvesztem. (Szabó Ferenc pedig nem annyira
ritka név, hogy csak a név alapján be lehessen azonosítani... és nem
találtam ilyen nevű gyermeket a vasszilvágyi anyakönyvben a lehetséges
időszakban.)

Van valakinek ötlete, merre/hogyan lehetne továbbhaladni?

Minden tippet előre is köszönök!

Üdv:
Peti

--