[Csaladtortenet 2] Vasszilvágy?

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Jan. 23., H, 17:57:14 CET

Kedves László!

Köszönöm szépen, igen, a gyermekeiket megtaláltam már. :) Pont a név
gyakorisága miatt szerettem volna megtalálni a házasságot, hátha abból
kiderül, honnan jött Ferenc. A halottijába is Felső-Szilvágyot írtak, de
szerintem nem itt született. (Legalábbis az adott évben, illetve szokásos
ráhagyással sem találtam itt a keresztelését. Az 1819. február 21-i
bejegyzés alapján 52 éves volt.)

Igazából az egészben az a furcsa számomra, hogy sem a feleség születési
(Salfa/Salköveskút), sem a lakóhelyén (az első házasság után
Felső-Szilvágy) nem volt a keresett bejegyzés, és ilyennel még nem
találkoztam. Pedig ez az "ökölszabály" eddig elég jól működött.

Üdv:
Peti