[Csaladtortenet 2] Cseh házassági bejegyzés

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2023. Jan. 24., K, 09:47:31 CET

Kedves László,

A leirat nem tartalmazza a korabeli járásokat, amik a bejegyzésben
szerepelnek. Ezen kívül plusz információ, ami esetleg releváns lenne, nincs
a bejegyzésben, azok szerepelnek a leiratban. Talán a vőlegény foglalkozása
lehet érdekes, ami vasúti felvigyázó(?) (Bahnaufseher) volt a "káundká"
államvasútnál Tatenicében.

Üdv
Krisztián

Szűcs László <Szucs.Laszlo at posta.hu> ezt írta (időpont: 2023. jan. 24., K,