[Csaladtortenet 2] Pillich

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Jan. 25., Sze, 14:29:59 CET

Kedves Listatagok!

Foglalkozott esetleg valaki a Pillich családnév kutatásával?

Közvetlenül nem vagyok érintett, de van egy amerikai rokonom, akinek az
egyik felmenője Pillich Teréz (nem közös felmenőnk), és a héten találkoztam
Pillich Lajos nevével, aki a Richter Gedeon Rt. kiemelkedő vezetője volt.
https://hu.wikipedia.org/wiki/Pillich_Lajos

Arra lettem volna kíváncsi, hogy rokona volt-e az én amerikai rokonomnak,
már csak azért is, mert a rokon is vegyész. :) De nem találtam semmit a
MACSE adatbázisban és a FS indexek között sem. Az biztos, hogy Pillich
Lajos házas volt, mert Arcanumon találtam egy cikket, amiben a feleségét
említik (de csak Pillich Lajosné néven).

Ennél jobban nem akarom magam beleásni, de ha esetleg valakinek van
információja a Pillichekről, azt szívesen venném - amolyan szakmai
érdeklődés gyanánt. :)

Üdv:
Peti

--