[Csaladtortenet 2] kérés - Tarnalelesz könyv

Krisz Krisz bkrisz1980 at gmail.com
2023. Jan. 27., P, 12:17:52 CET

Kedves Kutatótársak!
Megvan valakinek Bozó László - Tarnalelesz község története című könyve?
Nekem csak azokra az oldalakra lenne szükségem, ahol XVIII. századi vagy
azelőtti információk és adatok vannak (lakosok, adófizetők stb.) Ez
szerintem pár oldal lehet. Illetve remélem, hogy vannak a könyben ilyen
adatok. Akinek megvan ez a könyv, le tudná fényképezni (be tudná
szkennelni) és el tudná küldeni nekem a következő email címre: bkrisz1980
kukac gmail pont com
Előre is köszönöm.
Berecz Krisztián