[Csaladtortenet 2] Eltűnt házassági bejegyzés

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Jan. 28., Szo, 14:45:30 CET

Kedves Lajos!

A házaspárnak születtek még gyermekei? Segíthet, ha esetleg megvan Rozál
halottija, hátha feltüntetik a születési helyét. A házasságot a "lányos
háznál" szokták tartani, így ha a Gulyás-család nem Hevesen lakott, akkor
jó eséllyel nem is ott köttetett a házasság. Én megnézném, született-e
idősebb testvér (mondjuk 5 éves távlatban), mert ha igen, akkor
értelemszerűen a házasságot is e testvér születése előtt kell keresni.

Lajos keresztelési bejegyzése egyébként megvan? Mert nekem ilyen szülőkkel,
akárhogy ügyeskedtem, nem adott ki bejegyzést a FS. Arra gyanakszom, hogy
elírták valamelyikük nevét.

Üdv:
Peti

Deáki Lajos Dávid <deakilajos at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. jan. 28.,