[Csaladtortenet 2] Eltűnt házassági bejegyzés

Deáki Lajos Dávid deakilajos at gmail.com
2023. Jan. 28., Szo, 18:05:17 CET

Kedves Gabi!

Köszönöm a válaszod!

A hiányosság abból adódik, hogy sok anyakönyvi bejegyzés elpusztult, vagy
megsérült a tűzben. Csak az áll rendelkezésre, ami fényképezve van sajnos.
A szegedi bejegyzés majd alaposabban megnézem :)

Üdvözlettel:
Lajos

Lengyel, Jánosné <kompolthy47 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. jan. 28.,
Szo, 17:45):