[Csaladtortenet 2] CSALÁDFA-KUTATÁS

Zoltán C. Bánfi zobanfi at gmail.com
2023. Júl. 2., V, 21:45:27 CEST

Üdv.

Szintén jelen :)

Péterrel együtt kutatom a Mészáros családot. Emellett Bánfi, Varga, Döncő/
Göncző/ Gönczöl, Kővágó, Tajthy/ Tajti, Fekete, Fehér, Rádi, Kurucz,
Bihali/ Bihaly/ Bihari, Drahos, Balkó vonalakon vagyok érdekelt.
Viszont érintettem oldalágon Surányi családot, így 59 fő található a fámon
ezen a család név alatt.

Üdv: Zoltán

Horváth Péter via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt