[Csaladtortenet 2] Hol anyakönyvezték?

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2023. Júl. 3., H, 07:24:16 CEST

Kedves Péter,
előtte is jellemzően ugyanott.
Ha mégsem, akkor a környező plébániák valamelyikében. Ugyanakkor
előfordult, hogy
• nem oda vitték valamiért keresztelni, ahová papíron tartozott
• ha túl messze volt, akkor más felekezet él kereszteltették.
Pontos támpontot az egyházmegyei sematizmusok adhatnak, ha az adott évre
vonatkozóan megvannak, azonban ezek általában nem érhetők el online.

Üdv