[Csaladtortenet 2] Hol anyakönyvezték?

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Júl. 3., H, 15:53:37 CEST

Kedves Mind!

Köszönöm szépen a hozzászólásokat! Nem fogalmaztam egyértelműen; a konkrét
kérdés arra vonatkozott (volna), hogy ha Regőce/Rigyicza templomát 1804-ben
alapították, akkor előtte hová tartozott.

(1826-tól elérhetőek FamilySearch-ön is a mikrofilmezett anyakönyvek,
1804-1826 között pedig a Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár oldalán is
megtekinthetők.)

Végül Hungaricanán megtaláltam a dokumentumot, ami választ adott a
kérdésemre. Belinkelem, hátha később másnak is hasznára lesz.

https://library.hungaricana.hu/hu/view/KalocsaiFoegyhazmegyeiGyujtemenyekKiadvanyai_03_2002/?query=filia%20rigyicza&pg=198&layout=s

Üdv:
Peti