[Csaladtortenet 2] személyazonosító okmány

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2023. Júl. 13., Cs, 21:55:09 CEST

Kedves András!

Szerintem nem volt kötelező, különben az állami anyakönyvezésnél is
kötelező lett volna és nem szóbeli bejelentések, meg “akit az
anyakönyvvezető személyesen ismer”ek lennének az államiban..
Házasságkötésnél az idegen egyházközségből érkező általában a születési
vagy lakóhelye szerint illetékes egyházközség keresztlevelét, vagy
születési bizonyítványát vihette magával, esetleg más iratot. Bár nem
tudom, hogy zsidók esetén vittek-e bármilyen papírt, ilyen bejegyzéssel még
nem találkoztam zsidó anyakönyvben.

Üdv,
Krisztián

2023. július 13., csütörtök dátummal Hirschler András <